De Jaeger Bernise
11/18/2014 07:35:16 pm

Graag had ik de mannen en vrouwen willen bedanken die op 8/11/2014, zaterdagmorgen omstreeks 6u.00 mijn zoon na een zwaar verkeersongeval in de Hellestraat, Beernem de eerste zorgen hebben toegediend en hem overbrachten naar het AZ St. Jan te Brugge. Zonder jullie kordaat optreden en de goede samenwerking was mijn zoon bezweken aan zijn verwondingen, maar ik geloof in mirakels en dat is er echt ééntje... maar eerlijk "jullie zijn samen met brandweer en politie toch het team die mijn zoon hebben gered... en ik... ik kan alleen maar zeggen "Dank U Wel"

Reply



Leave a Reply.

    Author

    112 Eeklo Modification is een reproductie van de werking en het materieel van het Eekloose brandweerkorps en andere hulpdiensten voor de hulpverleningssimulator "Emergency 4: Global Fighters For Life".

    Archives

    December 2012
    Juni 2012

    Categories

    All